Resum d'activitats d'aquesta primavera
Aquests mesos, a l'AMIILL no hem parat encara que per motius tècnics la web hagi estat una mica parada. Per fer un resum que breument sortirà a l'apartat d'ACTIVITATS on ens podreu veure:
- FIRA D'ENTITATS DE VOLUNTARIAT SOCIAL: IX fira que es va celebrar a Lleida el 29 de març, on la nostra associació va participar per donar testimoni de lla seva feina.
- Calçotada de germanor.
- CURS DE VOLUNTARIAT ONLINE: per a qui volia iniciar-se en aquesta tasca.
- TROBADES amb les altres associacions i fundacions d'ictus de Catalunya per establir actuacions conjuntes.
- CINE FÒRUM: el dia 22 d'abril al cinema Funàtic amb la projecció de la pel·lícula "Háblame de ti" una història d'un empresari que pateix un ictus i com resol la seva vida amb sentit crític i una mica d'humor.
Així mateix continuem fent cada dimecres l'activitat "Activar la ment".
I aquest any AMILL compleix 10 anys! Volem celebrar-ho com es mereix, així que estigueu atents i atentes perquè hi haurà moltes novetats!
